TEATR SZÓSTKA PRZEDSTAWIA
Dziś w podróż do krainy wyobraźni zabierze Was grupa dziecięca Teatru Szóstka. Przygotowali aż 3-minutowe nagranie:). Przypominam, że zadanie polegało na tym, aby dźwięki były wydawane wyłącznie przez buzie uczestników. Tak właśnie zbudowali etiudę dźwiękową pod tytułem: "Wycieczka do zoo". Jestem z nich dumna (nawet się nie spodziewali, że potrafią wydawać takie odgłosy :))
Wystąpili: Piotr, Oskar, Dawid, Iza, Justyna, Paulina, Ala, Hania (na zdjęciach). Ciekawe, czy rodzice poznają głosy swoich dzieci :)
Mój 6-letni syn mówi, żeby im przekazać, że super to zrobili-to dobra recenzja :)
TEATR SZÓSTKA PRZEDSTAWIA
Grupa młodzieżowa Teatru Szóstka przygotowała małą wycieczkę w krainę wyobraźni. Zapraszamy do wysłuchania krótkiej etiudy dźwiękowej p.t. „Dzień w mieście". Wszystkie dźwięki zostały wydane wyłącznie przez buzie uczestników :)
Tytuł: DZIEŃ W MIEŚCIE
Reżyseria: Grupa
Wystąpili: JULKA, JULA, OLA , MICHALINA, MARYSIA, PRZEMEK
W tym roku szkolnym Teatr Szóstka pracuje w następujących grupach:
GRUPA 1 (9-12 lat) zajęcia: poniedziałki godz. 16.25-18.00
GRUPA 2 (10-12 lat) zajęcia: poniedziałki godz. 18.10-19.45, środy godz. 15.55-17.30
GRUPA 3 (13-16 lat) zajęcia: piątki godz. 16.10-18.10
GRUPA 4 (15-19 lat)zajęcia: piątki godz. 18.20-20.25
Do „stałego składu" naszych grup dołączyły nowe osoby, wnosząc nową energię i pomysły :)
Grupy wybrały już scenariusze, nad którymi chcą pracować i z ogromnym zapałem ruszamy do pracy nad nimi :).
WDZIĘCZNOŚĆ
Pod koniec ubiegłego roku szkolnego, wraz z uczestnikami grup Teatru Szóstka przeprowadziliśmy kilka rozmów na temat tego co daje nam udział w zajęciach, bycie w grupie, kontakt z poszczególnymi uczestnikami oraz prowadzącą zajęcia :) Rozmawialiśmy o tym jak widzimy siebie nawzajem, jak zmieniliśmy się w czasie wspólnej pracy. Zarówno
ja jak i uczestnicy mieliśmy okazję dowiedzieć się co wnosimy w życie innych osób, jak nas postrzegają. Myślę, że były to ważne informacje zwrotne. Usłyszałam o tym jak młodzież buduje poczucie własnej wartości, kreatywność i myślenie abstrakcyjne. To były ważne i wzruszające słowa, za które jestem wdzięczna, i które budują mnie jako instruktora.
Nowy rok szkolny zaczęłam od zapytania rodziców moich uczestników o to, co ich zdaniem daje ich dzieciom udział
w zajęciach teatralnych . Oto kilka z odpowiedzi (przytaczam bezpośrednie wypowiedzi):
- „Wielka poprawa w kontaktach międzyludzkich, pozbycie się wszelkich nieśmiałych zachowań. Wiele nauczyła się o wszelkich zachowaniach, jest otwarta na innych.”
- „Wystąpienia publiczne bez tremy.”
- „Pewność siebie, nowi przyjaciele, dykcja, miło spędzony czas.”
- „Udział w zajęciach teatralnych pozwolił córce uwierzyć w siebie, odważnie występować publicznie. Głośne czytanie i recytacja są w szkole powodem do dumy - z łatwością interpretuje dowolne teksty. O kontaktach towarzyskich nie wspominając :)”
- „Zajęcia teatralne mojej córce dały wiele dobrego. Wymienię tylko niektóre: otwartość na drugiego człowieka, pewność siebie, nowe znajomości, nauka pracy w grupie.”
- „Syn jest bardzo zadowolony z zajęć . Rozwinęła się jego kreatywność i pomysłowość. W znacznym zakresie rozwinęła się jego pamięć.”
- „Co dają zajęcia teatralne: pewność siebie, pewność w wystąpieniach przed grupą, umiejętność pracy
w grupie, obycie ze sceną , odwaga, słuchanie potrzeb innych.” - „Zajęcia w pracowni teatralnej dla mojego dziecka to czas pełen radości, otwartości, śmiechu i energii. Zawsze po zajęciach jest „naładowana” pozytywnie, tryska energią i ogólnie jestem na tak!”
Ja też jestem na „tak” :)
Pozdrawiam
Ewa Gajewska-Jasińska